Hoe gebruik je dit platform?

Vind alle antwoorden op je vragen over de werking van dit platform, inclusief handige tips.
Hoe gebruik je dit platform?Hulp vragen / Vacatures beheren › Waarom worden de contactgegevens in mijn oproep verborgen?

Waarom worden de contactgegevens in mijn oproep verborgen?

Om de veiligheid en de betrouwbaarheid van de website te waarborgen, is er een interne berichtenfunctie die ervoor zorgt dat het eerste contact tussen gebruikers via een beveiligde omgeving verloopt.

Om deze reden worden contactgegevens in hulpvragen en -aanbod verborgen. Wanneer de correspondentie met een andere gebruiker via de berichtenfunctie goed verloopt, kunnen er eventueel onderling contactgegevens worden uitgewisseld.

Je kunt, wanneer je bent ingelogd, een bericht sturen naar de andere gebruiker door naar de betreffende oproep te gaan en deze te openen. Onder de hulpvraag of het hulpaanbod vind je de knop 'Stuur een bericht'. Wij raden aan om het eerste contact met andere gebruikers via deze functie te laten verlopen.

Organisaties

Voor organisaties zijn er meer mogelijkheden om hun contactgegevens kenbaar te maken.

  • Ten eerste is het mogelijk de contactgegevens in het organisatieprofiel te plaatsen. In de hulpvraag of het hulpaanbod kan vervolgens verwezen worden naar dit organisatieprofiel. Gebruikers van de website kunnen deze gegevens inzien, wanneer zij ingelogd zijn. Op deze manier kunnen wij toch de veiligheid en betrouwbaarheid waarborgen. Hoe je de gegevens in het organisatieprofiel aan kunt passen, is te lezen in dit artikel: Organisatie gegevens wijzigen
  • Verder is het voor een gebruiker van de website mogelijk om, onderaan de hulpvraag of het hulpaanbod, te klikken op 'Toon telefoonnummer'. Het telefoonnummer is dan wederom enkel te zien wanneer de gebruiker ingelogd is.

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?